• (Android/iOS) Sky Force Reloaded hile kodu üreteci dayanıklılık

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sky Force Reloaded ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sky Force Reloaded IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hile kodu üreteci dayanıklılık ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sky Force Reloaded 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    oyun çok zor. İlerleme çok yavaş olduğu için tıkanmış tıslıyor ve bu da tempoyu düşürüyor. Bir shoot em up oyununa göre bölümler güzel olsa da oyunun tekrarlanması tekrar tekrar tekrar oynanabilir bir tempoda oynanabilir ve oynanabilir. Daha sonra bölüme ilerleyeceğimiz, gemimiz geliştirebileceğimiz bir araçla daha fazla olacaktır.

    Sadece bir dokunmatik ekran mekaniği ile oynamak gerçekten zor.

    3×5000 yıldız satın aldım.yıldızlar hala hesabıma geçmedi.ilgilenirseniz sevinirim.

    Reklamlardan şikayet edenler için. Bedava çalışmıyorum. Bedava çalışmıyorsun. Geliştirici neden ücretsiz çalışmalı? Reklamlar sizi rahatsız ediyorsa, oyun için 2$ ödeyin. Artıları: Bağımlılık yapan oyun. Eksileri: Her seviye bir sonrakinden çok daha zordur, bu da seviyeleri çok tekrar etmenize neden olur, böylece bir sonraki seviyeyi gerçekten tamamlamak için gereken yükseltmeleri alabilirsiniz. Bu bir noktaya kadar sorun değil, ancak bu oyun benim istediğimden biraz daha fazlasını yapıyor gibi görünüyor.

    oyun çok ama çok ama çok ama çok çok güzel hele lileri indirce taşınan yenmiyo neden çok ? çünkü:1.grafikler çok gercekci.2.oyunu oynaması basit.3.para kasma çok kolay. daha ne olunnnnn?????!!!!!!

    Benim gitti gitti.

    Bu, mobilde oynadığım en gösterişli nişancı oyunu olabilir. Seviyeleri daha zor seviyelerde tekrar oynayarak yükseltmeleri almak çok uzun sürüyor, bu da çok tekrarlayan düşmanları öldürmesi giderek daha zor. Bu muhtemelen oyunun en büyük kusuru: Yol boyunca eğlenmek için yeni şeyler sunmuyor ve tüm eğlence, bu ilerlemeyi kazanmak için aşırı emekle her şeyden alınıyor. Ne yazık ki, bu kadar mobil oyun çalıştığı için para kazanıyor.

    Güzel ve bakımlı bir oyun. Bir yıldızımın adının ise, gemi için daha kapsamlı geliştirmeler olması daha güzel olacak olması...

    Silahları yükseltmek 4ever alır ve hatta yıldızları daha kolay toplamak için mıknatısı yükseltmeniz gerekir. çok az seviye, uçaklarınız bittiğinde ve çok tekrarlayan bir kez oynamak için beklemeniz gerekiyor. başka türlü harika bir oyun olabilirdi.

    Oyun için güzel ama insanlara erişim izni almak için 3 yıldız verdim oyunu tekrar yüklemeden tekrar tekrar yükledim ve tekrar tekrar başlayayım bu sefer sefern galerisine dosyalara vs erişim izni almak isteyen kabul etme oyunu tekrar tekrar yükledim ve tekrar. Anlamadığım şey şey galeriye vs bir malzeme hazırlamak neden sen oyunsun sanane dosyalardan.

    Bu ne la. Tüm uçakları daha gemiyi düşürmeden çıkmadı. mimar hatası

    Çok harika bir oyun

    5 yıldız verebilirdim ama reklamlar oranımı 2 yaptı

    Bu oyunu seviyorum yıllardır oynuyorum..... bir sorunum var, yıllar boyunca yeni telefonlarım oldu ve her zaman satın aldıklarımı geri yüklerim ama bir nedenden dolayı her zaman yapmak zorunda kalırım Ben zaten parasını ödediğimde reklamsızları yeniden satın al. Bunun dışında mükemmel ve onu seviyorum.

    Harika grafikler, harika oyun, gerçekten iyi. Öte yandan, son derece sertleşebilir, yükseltmeler saatler alabilir ve gemi yenilemesi 10 gemi almak için kelimenin tam anlamıyla yarım günden fazla sürer. yükseltmeler pahalıdır ve gerçekten maksimuma çıkarmadığınız sürece herhangi bir etki hissetmezsiniz. Tabii ki, diğer oyunlara kıyasla çok fazla olmayan yıldız satın almak için birkaç dolar harcarsanız tüm bunlar giderilebilir. harika bir oyun, ama biraz kusurlu. son bozuk güncelleme yamalanmalıdır.

    Polis.

    Candy Makeup Beauty Game Kasual xos

    Oyun gerçekten güzel bu tür oyunları oynuyorsanız size tavsiye ederim bir sıkıntısı şu ki oyunda aynı çok para istiyor ve durmadan başlamak zorunda kalıyoruz. uçaklara daha fazla tamamlanma aşamasında daha iyi hale gelecek ve eğitimler olanle biraz tekrar bölümleri tekrar gözden geçirerek geliştirmeyi tekrar yapılabilir. Onun dışında imkan olsun iyi bir oyun.

    Berbat

    Oyunda yeni bir şey yok Onu bir kez yendim eski aynı eski Tüm yeni seviyeler, silahlar, yükseltmeler ve görevlerle yapabilirdim

    Sky Force Reloaded Arkaadmängud sec

    Oyunu sev, seviyeleri ilerletmek için çok fazla zaman/çok zor. Keşke, ilerlemek için gereken madalyaların tadını çıkarmadan, yükseltme ve hayatta kalma yeteneğinizin ötesine geçmek için hiçbir sınırlama olmaksızın satın alma seçeneği olsaydı.

    Sky Force Reloaded Pelihalli kub

    Bu, uçağınız için çok sayıda açılabilir özellik ve yükseltme içeren eğlenceli, küçük bir kurşun-cehennem ateşi oyunudur. Standart mermi cehenneminizin çok daha az mermi ve otomatik ateşleme olacağı kadar zor değil. Ancak, oyun sırasında beni 5 yıldız vermekten alıkoyan bir sorun var ve bu, ekranınızın çoğunun parmağınız ve eliniz tarafından kaplanmış olması, yani tüm düşmanı görememeniz anlamına geliyor. savaşçılar ve mermiler. Denetleyici desteği memnuniyetle karşılanacaktır.

    Yıldızı 2 ye katlamak için oyun sonuna kadar devam edecek. Onun dışında başarılı.

    Fantastik eski okul nişancı! Başından beri zorlu ve geminizi ve becerinizi geliştirdiğiniz için gerçekten ödüllendiriliyorsunuz. Reklamlar müdahaleci değildir ve başarılı olduğunuz için cezalandırılmazsınız. Oynaması ücretsiz her oyun böyle olmaya çalışmalıdır!

    Daha önce söylediklerimi kısmen geri alıyorum. Sorunlarına rağmen, bu Android'de en sevdiğim ve en çok oynanan oyunlardan biri olmaya devam ediyor. Müzik kesinlikle çok güzel ve bir o kadar da bağımlılık yapıyor. Bu projeye dökülen sıkı çalışma, sevgi ve çalışkanlığı gösterdi. Hepsinden iyisi, F2P'dir. Evet şikayet hakkım burada bitiyor. ____________ Harika görseller, oynanış ve müzik. Ama sanki oyun daha yüksek zorluklarda oyuncuyu kandırmaya başlıyor gibi. Çoğu zaman, maksimuma ulaşan uçakların saldırı hasarının kendi başına gözle görülür şekilde azaldığını hissederdim. Bu bir böcek gibidir ve bu gerçekleştiğinde, uçağımızdan gelen hasarın azalması nedeniyle en zorlu düşmanlar daha da zorlaşır. Bunun kasıtlı olduğundan oldukça eminim.

    manyetik yıldız toplama nasıl aktif oluyor

    kötü

    Usta oyuncu süper sadece ben ana topu 6. Seviye planı 6000 para istiyor ve bu kadar Emek isteyince canını sıkıyor

    Bu oyunu cep telefonumu biçimlendirdikten sonra yeniden yükledim ve önceki ilerleme için google play games ile yeniden bağladım.Ama bu oyun hala en baştan başlıyor. Google play games uygulamasında tüm başarılarımı görebiliyorum ama bu oyunda yanlış olan ne? Bu oyunu neredeyse 2 yıl oynadım, 11. seviyeye ulaştım, hemen hemen her şeyi yükselttim. Bunları tekrarlamak istemiyorum.Lütfen bana yardım edin yoksa böyle güzel bir oyunu kaldırmak zorundayım.

    HER SEVİYEDE KOLAY, ZOR ve ÇILGIN'ı Fethedene kadar bir sonraki seviyeye geçmemek konusunda kesinlikle titiz davranıyordum. Sonra depolama sıkıntısı nedeniyle oyunu kaldırmak zorunda kaldım. Bu ÇOK BÜYÜK DOSYA için çok fazla depolama alanı temizledikten sonra oyunu aynı google hesabıma yeniden yükledim. Sadece HORROR'umu bulmak için! Başarmak için çok çalıştığım her şeyin, bir tür araf Cehenneminin dijital girdabına kapıldığını!. Gitmiş! Hepsi gitti!!! Kötü köpek! Size 5 yıldızlı bir muamele yok!

    Harika bir oyun, can sıkıcı bir hata, belirli bir miktar jetonunuz olduğunda çok fazla donmaya başladı, çünkü bu oyunu seviyorum

    Kötü güncelleme. En son güncelleme bir hataya neden oldu, bu yüzden şimdi ücretsiz hediye reklamlarını izlediğimde reklam oynuyor ve ardından ekran kararıyor ve oyun donuyor.

    Akıcı bir oyun,grafikler güzel

    Oyun güzel ama reklamlarla boğuşuyor. Yükseltmeler için bekleme süresi çok uzun. Temelde pay2play oyunu. Birkaç gün öğütmeye çalıştım ama sonunda pes etti. Zamana değmez.

    Ses bölümü hiç etkileyici değil

    Sky Force Reloaded Arkaadmängud zrj

    Lütfen güncellemek için artık çocuklarım çok bozuluyor son uçaklar çok yetersiz kalıyor...

    Oynanış iyi.. ama siz ilerledikçe geliştiriciler çok fazla reklam vermeye başlıyor.. bu yüzden oyun sıkıcılaşıyor. Reklamları kaldırmak için 120 rupi ödemeye hazırsanız .. buna değer.

    Bu oyunu Galaxy S8'imden beri seviyorum ama nihayet oyunu yüklemeden önce pikselim 3'te 4 kez açılması gerekiyor. Bunun dışında hala cihazımda oynadığım birkaç oyundan biri.

    Oyun çok zevkli basit grafikleri ve sözde sesi yukseltirseniz kaliteyi artirsaniz ve uçaklardan miktan birazta biraz artirsaniz çok güzel olur uçaklardan mitingi planlanıyor alanı ve çok küçük gerekli ama biraz biraz yükseltip kisal daha güzel olur hayal etmek takım kolay amacık güzel hem yıldız yapmak daha güzel olur savaşmak kolay amacık hem yıldız hem de yapmak güzel olur ama yıldızlara çok düşkünüm onlar için hep miktaniz o yüzden çok emeğinize sağlık ben çok beğeniyorum oyunu

    Google play hizmetine giriş yapamıyorum. Turnuva yapamıyorum.

    güzel bir oyun ama geniş değil

    Vurulduğunuzda oluşan titreşimi devre dışı bırakmak imkansız. Bunu düşünmek ne kadar zor olurdu?

    Gayet basarili.

    İyi grafiklere sahip iyi, eğlenceli bir oyun, ancak geliştiriciler oynamanıza izin vermek istemiyor gibi görünüyor. Sadece 10 canınız var, bundan sonraki her bir yaşam için izleyeceğiniz 3 reklam alıyorsunuz, sonra başka bir can için bir saat beklemeniz gerekiyor ya da para ödüyorsunuz. Bu açgözlü, para toplayıcı taktikler için geliştiriciye yazıklar olsun. En azından oyunu doğrudan satın almama izin verin, her şeyi aptal mikro dönüşümlerin arkasına kilitlemeyin.

    Görevler bir patlamadır ve zor ve çılgın seviyelerde zorludur, ancak strateji oluşturarak görev gereksinimlerini tamamlayabilirsiniz.

    Rad, bir megabombayı kazara patlatmak normal ve can sıkıcı bir olaydır. Ayrıca, kartlar çok az ve çok uzak. Seviye atlamak çok sıkıcı, özellikle de gereksiz uçak üretimi hızlandırma kartları aldığınızda, ihtiyacınız yok. Genel olarak oldukça eğlenceli ve bağımlılık yapıcı.

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :